اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

رابرت دنیرو و مایکل پنا در کنار تیم اُ راسل، جنیفر لاورنس و بردلی کوپر

 

رابرت دنیرو و مایکل پنا برای بازی در فیلمی از دیوید اٌراسل که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده (البته نام این فیلم قبلا آمریکایی های مزخرف American Bullshit بوده است) قرارداد امضا کرد.

 


 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، دیوید اُ راسل که پس از فیلم موفق کتاب بارقه امید بار دیگر فیلمش را با حضور جنیفر لاورنس و بردلی کوپر کلید خواهد زد چند بازیگر سرشناس دیگر را به اثر خود اضافه کرده است. رابرت دنیرو، مایکل پنا، کریستین بل، امی آدامز و جرمی رنر از جمله این بازیگران هستند.

 

در این فیلم رابرت دنیرو قرار است در نقش کوتاهی که تمام صحنه‌های آن در یک کازینو اتفاق می‌افتد  نیز با این پروژه همکاری داشته باشد.

داستان فیلم از این قرار است که شخصیتی در فیلم که کریستین بل نقش آن را ایفا می کند با کمک همدستش(امی آدامز)که به اجبار مامور جاه طلب و غیر قابل کنترل فدرال (کوپر) از هنرمندان سو استفاده مالی می‌کردند و در جنایت‌های مختلف دست داشتند، این بار به اجبار مامور فدرال قصد اخاذی از نه تنها هنرمندان بلکه از گانگسترها و سیاست‌مداران را می‌کنند و درگیر مسائل مختلف می‌شوند. در این فیلم جنیفر لاورنس نقش همسر کریستین بل را ایفا می‌کند.

مایکل پنا که به تازه گی به این پروژه پیوست، پیش از این در فیلم‌های دسته گانگسترها Gangster Squad و پایان دیده بانی end of watch ایفای نقش کرده است. چندی پیش صدای او نیز در انیمیشن turbo از شرکت دریم ورکز برای یکی از شخصیت های این انیمیشن به کار رفته است.

این فیلم توسط اریک وارن سینگر و دیوید اٌراسل نوشته شده و تهیه کنندگی آن را شرکت کلمبیا پیکچرز بر عهده داشته و قرار است در13 دسامبر 2013 در سالن های محدودی اکران شود.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما