اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

همکاری مجدد آن هاثاوی با کریستوفر نولان در فیلم اینتراستلار

 

آن هاثاوی و کریستوفر نولان

آن‌ هاثا‌وی که امسال با نقش‌آفرینی در فیلم بینوایان les miserables موفق به کسب جایزه اسکار نقش مکمل زن شد، در حال مذاکره برای پیوستن به پروژه ساخت فیلم اینتراستلار Interstellar، جدیدترین ساخته کریستوفر نولان است.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، داستان فیلم پیرامون موضوع سفر در زمان است که در آن گروهی از کاشفان در زمان سفر می‌کنند. در فیلم اینتراستلار که فیلمنامه آن نوشته کریستوفر و جاناتان نولان است، علاوه بر هاثاویقرار است متئو مک‌کانوی نیز ایفای نقش کند و هفتم نوامبر 2014 برای آغاز پروژه ساخت این فیلم برنامه‌ریزی شده است.

در صورتی که هاثاوی نقش‌آفرینی در فیلم اینتراستلار را بپذیرد، دومین همکاری خود را پس از فیلم شوالیه‌ تاریکی‌ برمی‌خیزد Dark Knight Rises با نولان تجربه خواهد کرد. تهیه کنندگی این کار را کمپانی‌های پارامونت و برادران وارنر بر عهده دارند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما