اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بازگشت رابرت دنیرو با «دست سنگی به رینگ مشت زنی»

 

رابرت دنیرو در یک بایوگرافی دیگر بازی می‌کند. این فیلم که حال و هوایی درام و اجتماعی دارد، با نام دست‌های سنگی  Hands of Stoneجلوی دوربین خواهد رفت.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، جاناتان جاکوبویز که با ساخت فیلم اکشن جنایی آدم ربایی سریع Secuestro express در سال 2005 میلادی به شهرت جهانی رسید، قرار است جدیدترین فیلم خود را از ماه سپتامبر 2013 (شهریور ماه) در کشور پاناما کلید بزند.

 

فیلم دست های سنگی که فیلمنامه آن را نیز خود جاکوبویز نوشته درباره بوکسور پانامایی، ربرتو دوران، با بازی ادگار رامیرز است که به خاطر کنار کشیدن در وسط مسابقه‌اش با شوگر ری‌لئونارد جزء چهره‌های بدنام بوکس محسوب می‌شود.

رابرت دنیرو در این فیلم ایفاگر نقش ری آرسل، مربی روبرتو دوران را بازی می‌کند. آرسل برای سه سال مربی اصلی روبرتو دوران بود و در زندگی حرفه‌ای و ورزشی این مشت‌زن، نقش ویژه و حیاتی داشت.

برای بازی در نقش روبرتو دوران هم ادگار رامیرز انتخاب شده است. او پیش‌ از این در فیلم‌های خشم تایتان‌ها Rage Of Titans و سی دقیقه پس از بامداد zero dark thirty بازی کرده است.

بازی در این نقش برای رامیرز کار آسانی نخواهد بود زیرا روبرتو دوران از یک سری مشکلات روحی و روانی رنج می‌برد و بازی در نقش چنین کاراکتری، کار ساده‌ای نیست.

 روبرتو دوران اهل کشور پاناما بود و برای پنج بار عنوان بهترین مشت‌زن بین‌المللی را در مسابقات جهانی به نام خود ثبت کرد.او به خاطر ضربه های خاصی که در زمان مسابقات می زد،لقب مردی با دست های سنگی را گرفت

گارسیا برنال، اندی گارسیا، رایان کانتن، اشر ریموند، اسکار جیندا و اندرو بنده، دیگر بازیگران فیلم دست سنگی هستند که در کنار رابرت دنیرو و ادگار رامیرز بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

این فیلم که سه کمپانی جی.جی‌انترتیمنت، لپاردیا فیلمز و پاناما سینما تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند، برای اکران در سال 2014 میلادی آماده اکران می‌شود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما