اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

رابرت ردفورد در فیلم پیرمرد و اسلحه

 

رابرت ردفورد فیلم پیرمرد و اسلحه

رابرت ردفورد نقش اصلی درام اجتماعی پیرمرد و اسلحه The Old Man and the Gun را که براساس یک ماجرای واقعی و جنجالی ساخته می‌شود، بازی می‌کند.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، این مقاله پر سروصدا نوشته دیوید گرن در سال 2003 در روزنامه نیو یورکر the new yorker منتشر شد و بلافاصله بازتاب وسیعی در سراسر خاک آمریکا پیدا کرد. متن مقاله درباره مردی به نام فارست تاکر است که به بیان زندگی سراسر هیجان و ماجراجویانه او در مقام یک سارق بانک می‌پردازد. او که متولد سال 1920 میلادی است، در تمام عمرش یک سارق حرفه‌ای بود. تاکر بخش اعظم عمر و زندگی‌اش را در زندان گذراند و یا در حال فرار از زندان و چنگال مامورانی بود که به شدت مراقب وی بودند. او حتی در سن 78 سالگی و زندگی در یک انجمن بازنشستگی در کنار همسر سوم خود، نتوانست وسوسه سرقت و دزدی از بانک را فراموش و رها کند.

 

در این فیلم رابرت ردفورد نقش این سارق بانک یعنی تاکر را بازی خواهد کرد، هنوز زمان فیلم برداری این پروژه اعلام نشده است اما احتمالا اواخر تابستان امسال فیلم به مرحله فیلم برداری می‌رسد. ردفورد در این فیلم علاوه بر بازی در نقش اصلی، یکی از تهیه کنندگان این فیلم نیز خواهد بود. دیوید لاوری کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد. لاوری اشاره کرد که برای این فیلم روی قسمت خاصی از زندگی فارست تاکر تمرکز خواهیم کرد. لاوری جزئیات بیشتری از این فیلم را فاش نکرد. هنوز عوامل کار مشخص نشده است.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما