اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بردپیت و لابوف با خشم در کنارهم

 

برد پیت و شیا لبوف

دیوید آیر درام اجتماعی خشم  Furyرا کارگردانی می‌کند و قرار است پنج بازیگر مطرح در نقش پنج کاراکتر اصلی آن بازی کنند.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، برد پیت در فیلم خشم در نقش فرمانده یک تانک جنگی پشت خطوط دشمن بازی می‌کند و ماجرای فیلم مربوط به آوریل سال 1945 و سقوط رژیم نازی است. شیا لابوف در حال مذاکره با تهیه‌کنندگان این درام ضد جنگ است، تا به جمع بازیگران آن بپیوندد. او قرار است نقش مقابل براد پیت را در این فیلم بازی کند.

 

 قصه این فیلم اکشن در سال 1945 در آخرین روزهای جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، زمانی که حکومت نازی در آلمان آخرین نفس‌های خود را می‌کشد. این قصه، ماجراجویی‌های یک گروه پنج نفره نظامی را دنبال می‌کند که در یک تانک حضور دارند و در تدارک انجام یک کار قهرمانانه هستند.خدمه این تانک راهی یک ماموریت مهم و سرنوشت ساز می‌شوند، که ممکن است جانشان را در راه انجام درست و کامل آن از دست بدهند.

شیا لابوف قرار است یکی از پنج خدمه این تانک جنگی باشد.لابوف کار بازیگری را از نوجوانی شروع کرد و پنج سال قبل با درام دلهره‌آور اضطراب(که با نگاهی به پنجره عقبی آلفرد هیچکاک ساخته شد) به صورت یک بازیگر مطرح درآمد.

 وی طی چند سال گذشته در سه قسمت از مجموعه فیلم اکشن و علمی تخیلی ترنسفورمرز در نقش اصلی بازی کرد. دو سال قبل، منتقدان بازی او در قسمت دوم وال استریت ساخته الیور استون را پسندیدند و گفتند لابوف توانایی بازی در نقش‌های متفاوت و غیر متعارف را هم دارد.

 لابوف تازه از بازی در درام غیر متعارف و اجتماعی لارس فون تریه به نام نیمفومانیاک فارغ شده است. کل صحنه‌های فیلم در شهر لاس وگاس فیلم‌برداری شده است.

 تماشاگران سینما بزودی این بازیگر را در روی پرده سینما با درام دلهره‌آور سیاسی جدید رابرت ردفورد به نام شرکتی که تو حفظ می‌کنی خواهند دید. سوزان ساراندون و خود رد فورد هم در این فیلم بازی دارند. این فیلم ماه ژوئن به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود.

دوج بلگراد رئیس کمپانی کلومبیا پیکچرز در اظهار نظری اعلام کرد که به محض خواندن فیلمنامه خشم به آن علاقه‌مند شده است چرا که این فیلم‌نامه دارای خط داستانی صحیح و قابل اعتماد است و او می‌‌گوید از همکاری با برد پیت و ویوید آیر بسیار هیجان زده‌ایم.

فیلم‌برداری فیلم خشم از ماه سپتامبر آغاز شود تا این فیلم در تاریخ 14 نوامبر 2014 در سینماهای جهان اکران شود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما