اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

قسمت دوم فیلم بازی گرسنگی با نام آتش گرفتن در راه سینماها

 

 

 

فیلم The Hunger Games: Catching Fire

قسمت دوم فیلم بازی گرسنگی: عطش مبارزه به نام آتش گرفتن توسط کمپانی لیونز گیت در حال تولید است.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، فیلم بازی گرسنگی: آتش گرفتن/ عطش مبارزه: آتش گرفتن   The Hunger Games: Catching Fire را فرنسیس لاورنس کارگردانی می‌کند و فیلمنامه این کار را نیزسیمون بیو فوی و سوزانه کولینز نوشته اند.


در خلاصه این فیلم آمده است: بعد از برنده شدن پیتا و کتنیس در مسابقات عطش مبارزه، آنها به خانه بر می گردند ولی به دلیل این که قوانین را زیر پا گزاشته اند و 2 نفر از مسابقات بیرون آمدند، رئیس جمهور اسنو قصد گرفتن انتقام از کتنیس و باز گرداندن آبروی رفته خویش را دارد. از این سو مسابقاتی که هر 25 سال یک بار اتفاق می افتد، را راه می اندازد به نام سرکوب ربع قرن و در آن 24 برنده از برندگان مسابقات پیش را دعوت به مبارزه می کند.


در این فیلم بازیگرانی از جمله جنیفر لاورنس، جاش هاچرسون، لیام همسورث، لنی کراویتز، الیزابت بنکز، استنلی توسی،  دونالد ساترلند، توبی جونز، وودی هارلسون و ... ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم توسط کمپانی لیونز گیت تهیه شده است و در تاریخ 22 نوامبر 2013 آماده اکران عمومی خواهد بود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

دیدگاه‌ها  

+2 #1 سعید جواهری 1392-05-13 15:10
نزاع بی دلیل.
در قسمت اول این فیلم جنگ و کشتار بسیار راحت انجام میگیرد؛ جالب این است کسی هم اعتراضی ندارد. آزادی در این فیلم معنا ندارد. از واقعیت به دور است؛ هیچ خبری از مقاومت و آزادیخواهی وجود ندارد. بشر در تمام دوران ها با تمام بحرانها از آزادی خود دفاع کرده است.
اما همه شاهد کشته شدن هستند و فقط سکوت. فقط در یک سکانس در منطقه ای جنبشی رخ می دهد و آنهم بی نتیجه.
پیشکش ها هم ظاهرا از اوضاع راضی هستند و کارگردان میخواهد به هر نحو مسابقه برگزار شود.
برنده ای در کار نیست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما