اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

The Expendables پر ستاره‎ترین اکشن تاریخ سینما

 

 

قربانیان The Expendables یک تریلر اکشن پر زد و خورد با حضور اغلب ستارگان اکشن سینما می‎باشد. در این فیلم ایالات متحده گروهی از یاغیان حرفه‎ای را برای ترور یک دیکتاتوری در آمریکای جنوبی به رهبری بارنی راس (سیلوستر استالونه) جمع‎آوری می‎کند. در حین مبارزه با این دیکتاتوری آن‎ها متوجه می‎شوند قربانی یک بازی سیاسی هستند و حال باید با مأموران کشور خود هم بجنگند.

 

قربانیان پرستاره ترین اکشن تاریخ سینما 

 

قربانیان تازه‎ترین ساخته سیلوستر استالونه می‎باشد که از کمپانی Lionsgate خواست از تمامی ستارگان اکشن سینما برای ایفای نقش دعوت به عمل آورند. با توجه به دعوت کمپانی جمعی از بهترین‎های اکشن در این فیلم جمع شدند تا فیلمی خاطره انگیز را در کنار هم بسازند.

 

نقش اصلی «سیلوستر استالونه» قهرمان سری راکی و از ابتدایی ترین قهرمانان سینمای اکشن و ورزشی، دومین نفر هم کسی نیست جز همتای او «آرنولد شوارتزنکر» که دقایق کوتاهی را ایفای نقش کرده است. نفر سوم میکی رورک قهرمان فیلم‎های دهه 80 و شهرگناه و مردآهنی، نفر چهارم «جیسون استاتهام» که قهرمان رالی انگلستان بود و در سری ترانسپورتر بسیار مشهور شد، نفر پنجم «جت لی» ستاره هنرهای رزمی شرق دور، نفر ششم «استیو آستین» قهرمان محبوب کشتی کج، نفر هفتم «دنی تروژان» بازیگر اکشن اغلب فیلم‎های رابرت رودریگز، نفر هشتم  «رندی کاچر» قهرمان مشت زنی سنگین وزن و از مبارزین و مچ انداز های بزرگ و اما «بریتنی مورفی» بازیگر فقید سینما که سال گذشته به صورت ناگهانی فوت کرد هم دقایقی را ایفای نقش کرده است. البته به این جمع  اریک رابرتس ، دیوید زایاس و چندین و چند قهرمان پرورش اندام و کشتی کج دیگر را باید اضافه کرد.

 

شاید در این فیلم جای بروس ویلیس که لقب شاه اکشن را دارد خالی بود که در مصاحبه‎ای با شبکه MTV فاش کرد که در فیلم استالونه به صورت افتخاری حضور خواهد داشت. اگر جکی چان، ساموئل ال جکسون، ژان کلود ون دام و چند نفر دیگر را به این لیست اضافه می کردند، آن وقت تمام ستارگان اکشن در این فیلم بازی کرده بودند. این اکشن پر زد و خورد در 13 آگست 2010 اکران خواهد شد.

 

در همین رابطه مشاهده کنید:

گالری تصاویر فیلم مهیج قربانیان The Expendables  

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما