اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

یاران قدیمی و آل‌پاچینو در یک همکاری هیجان انگیز / دنیرو جلوی دوربین اسکورسیزی رفت

دنیرو، آل پاچینو، جو پشی در فیلم مارتین اسکورسیزی

 

رابرت دنیرو از شروع فیلم جدید مارتین اسکورسیزی به نام شنیدم خانه ها را رنگ می‌کنی I Heard You Paint Houses خبر داد.
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، چند ماه پیش خبر ساخت فیلم جدید مارتین اسکورسیزی و همکاری رابرت دنیرو منتشر شد اما این خبر در حد یک شایعه باقی ماند. این همکاری که تمام دوستداران اسکورسیزی منتظر آن بودند رو به فراموشی بود که رابرت دنیرو خبر ساخت و فیلمبرداری را جدی کرد. هنوز هم سایت IMDB در فهرست فیلم‌های اسکورسیزی و دنیرو نام این فیلم را جای نداده است.

 


این فیلم که علاوه بر دنیرو -یار دیگر او در فیلم‌های اسکورسیزی یعنی- جو پشی نیز در آن بازی می‌کند، اقتباسی از یک کتاب پرفروش با همین نام است که چارلز برانت آن را نوشته است.


داستان این کتاب درباره زندگی واقعی یک آدمکش حرفه ای به نام فرانک شیران است. نقش او را که به مرد ایرلندی شهرت داشت، دنیرو بازی می‌کند. رنگ کردن خانه در عنوان فیلم به معنای به قتل رساندن صاحبخانه است. رنگ هم همان خونی است که بعد از جنایت روی در و دیوار پاشیده می شود.


فرانک شیران طی ۵ سال با نویسنده کتاب درباره اعمال مجرمانه‌اش مصاحبه کرد. او در این مصاحبه اعتراف کرد که بیش از۲۵ نفر را برای دوستش و رئیس جنایتکاران جیمی هوفا کشته است.


نکته هیجان انگیز دیگر این فیلم اولین همکاری آل‌پاچینو با مارتین اسکورسیزی است. در حال حاضر رابرت دنیرو جلوی دوربین اسکورسیزی رفته است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما