اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

«جنیفر لاورنس» بازیگر فیلم جدید «آرنوفسکی» شد

 

 

دارن آرونوفسکی قصد دارد در جدیدترین پروژه سینمایی خود از جنیفر لاورنس، بازیگر جوان و برنده اسکار هالیوودی استفاده کند.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی، لاورنس که روز دوشنبه جایزه بهترین بازیگر زن کمدی جوایز گلدن گلوب برای بازی در فیلم «جوی» کسب کرد، بزودی در فیلم جدید آرنوفسکی، کارگردان سرشناس آمریکایی مقابل دوربین می‌رود.

 

داستان فیلم جدید «آرنوفسکی» درباره زوج جوانی است که میزبان چند میهمان ناخوانده در خانه‌اشان هستند. جنیفر لاورنس در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم کتاب بارقه امید ساخته دیوید اُ راسل در نقش مقابل بردلی کوپر موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر زن اسکار شد تا یکی از جوان‌ترین برندگان این جایزه سینمایی نام بگیرد.

 

بر اساس این گزارش، نوح آخرین ساخته دارن آرنوفسکی بود که ساخت فیلم‌های دیگری چون «کشتی‌گیر»، «قو سیاه»، «مرثیه‌ای برای یک رویا»، «پی» و «چشمه» را در کارنامه سینممایی دارد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما