اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سایمون پگ در فیلم جدیدش به جنیفر لاورنس ارجاع داده است

 

جنیفر لاورنس

 

یکی از دست‌اندرکاران فیلم «پیشتازان فضا» اعلام کرده‌ است که در این فیلم کاراکتری را شبیه به جنیفر لاورنس در فیلم «زمستان استخوان‌سوز» خلق کرده‌‌اند.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی؛ سایمون پگ نویسنده‌ی اصلی و بازیگر این فیلم در یک نشست مطبوعاتی پس از اکران فیلم اعلام کرده که تیم نویسندگان این فیلم در حین نوشتن تصمیم گرفته‌ است که ادامه‌ی پروسه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی این فیلم کاراکتری را حول محور شخصیت جنیفر لاورنس در فیلم «زمستان  استخوان سوز» بنویسند. به گفته‌ی پگ آن‌ها تصمیم گرفتند که نام این کاراکتر جدید را جایلا بگذارند. «ما خواستیم که یک کاراکتر مستقل انتقامجو داشته باشیم. بعد به جنیفر لاورنس فکر کردیم. اول خواستیم که اسم این کاراکتر جدیدرا بگذاریم: جنیفر لاورنس در زمستان استخوان سوز! بعد دیدیم این نام خیلی طولانی شد. گذاشتیمش جایلا!» این را سایمون پگ می‌گوید. در هر صورت نقش سینماییکاراکتر جایلا را در فیلم سوفیا بوتلا بازی می‌کند. 

 

«پشتازان فضا» را جاسیتن لین کارگردانی کرده است و سایمون پگ نویسنده‌ی اصلی آن است. نیک فراست نیز در فیلم بازی می‌کند. فیلم در 22 جولای 2016 اکران جهانی خواهد شد. 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما