اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

افتتاحیه موفق سومین قسمت داستان اسباب بازی

 

داستان اسباب بازی بر خلاف برخی شایعات بسیار موفق عمل کرد. Toy Story 3 که پس از سال ها از داستان محبوب چند اسباب بازی ساخته شده است اینبار خالق خود را در مقام نویسنده و تهیه کننده می دید. جان لاستر از مدیران ارشد «بوئنو ویستا»ا ز زیرمجموعه های دیزنی که کارگردانی دو قسمت اول را بر عهده داشت، این باز به دلیل مشغله کاری کارگردانی اثر را به لی آنکریک سپرد. داستان اسباببازی 3 توانست با فروش 109 میلیون دلار فروش افتتاحیه تنها در آمریکای شمالی شایعات شکست خود را نقش بر آب کند. مهمتر از آن اینکه این فیلم تا به حال امتیاز شگفتانگیز 9.4 از 10 کاربران سایت IMDB را از آن خود کرده است.

 

Toy Story 3

 

جان لاستر پس از موفقیت چند فیلم سه بعدی در سالهای قبل تصمیم گرفت نسخه سه بعدی قسمت اول و دوم را سال گذشته اکران کند. این عمل برای بوئنو ویستا 30 میلیون دلار بیشتر هزینه نداشت و برخی از روزنامهنگاران حدس زدند قسمت سوم آن هم موفق نشود. اما لاستر عقیده داشت هنوز هم مخاطبین سینما وودی و باز را دوست دارند.

 در این فیلم همچون گذشته تام هنکس در نقش وودی، تیم آلن در نقش باز، جوآن کیوزاک در نقش جسی (دختر گاوجران) و مایکل کیتون در نقش کن صداپیشگی کردهاند.

در همین سه روز فیلم Jonah Hex به کارگردانی جیمی هیوار هم اکران شد که افتتاحیه بسیار بدی را پشت سر گذاشت. این فیلم که از بازی ستارگانی چون مگان فاکس و جاش برولین سود میبرد تنها 5 میلیون دلار فروخت. هیوارد قبل از این انیمیشن هورتون را ساخته بود که به مراتب بهتر از کار درآمد. در Jonah Hex جان مالکوویچ، میشائیل فاسبیندر و لانس ردیک هم ایفای نقش کردهاند.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

دیدگاه‌ها  

0 #1 Guest 1389-04-01 02:46
جالب بود . خوشحالم که هنوز کودک درون بعضی از ما فعال است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما