اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بلید رانر دو با نام بلید رانر 2049 اکتبر 2017 اکران جهانی خواهد شد

 

 

کمپانی برادران وارنر به عنوان تهیه‌کننده‌ی نسخه دوم فیلم بلید رانر، از نام این فیلم رونمایی کردند. «بلید رانر 2049» نام دنباله‌ی فیلم مشهور ریدلی اسکات، ششم اکتبر سال 2017 اکران جهانی خواهد شد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی، در این فیلم هریسون فورد قهرمان فیلم کلاسیک اسکات سی سال بعد بازگشته تا دوباره ماجراهای کاراگاه ریک دیکارد را از سر بگیرد. علاوه بر هریسون فورد، رایان گاسلینگ، جارد لتو، رابین رایت برخاد عبدی نیز در فیلم بازی می‌کنند.

 

فیلم جدید در سال 2049 و در دیستوپیای لس انجلس اتفاق می افتد. کاراگاه ریک دیکارد که در نسخه قبلی به دنبال چند مجرم فراری از شهر است در این قسمت نیز با ماجراهایی جدید روبرو خواهد شد. در نسخه‌ی کلاسیکی که ریدلی اسکات در سال 1982 ساخت حوادث فیلم در سال 2019 میلادی اتفاق می‌افتد. 

 

فیلمنامه‌ی قسمت جدید را همپتون فنچر و با میشائیل گرین نوشته اند. طبق گفته‌های عوامل فیلم این دو سعی کرده‌اند که حال و هوای رمان منبع اقتباس فیلم اصلی این مجموعه یعنی؛ «آیا آدم مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟» نوشته فیلیپ کی. دیک را در حد توانشان انتقال بدهند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما