اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ریچل وایز فیلم «سرپیچی» را تهیه و در آن بازی می‌کند

 

 

همزمان با شب افتتاحیه‌ی فیلم ریچل وایز؛ «دنیل» این بازیگر اعلام کرد در حال تهیه‌ی فیلم جدیدی است که از رمان نائومی آلدرمن اقتباس خواهد شد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی، ریچل وایز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بریتانیایی اعلام کرده است که جدیدترین پروژه‌اش تهیه‌کنندگی و البته بازی در فیلمی است که از روی رمان «سرپیچی» نائومی آلدرمن اقتباس خواهد شد. 

 

داستان رمان آلدرمن در مورد زنی جوان است که پس از اطلاع از مرگ پدر سختگیر یهودی‌اش به خانه‌ی قدیمی او بازمی‌گردد. در حالی که همچنان دلبسته‌ی پسر جوانی است که به دلیل تفاوت‌های مذهبی هرگز نتوانسته بوده قبلا به وسال او برسد. وایز روایت کتاب آلدرمن را بسار جذاب توصیف می‌کند. او می‌گوید که چندین سال است که در تلاش است اقتباسی از این رمان را تهیه و البته در ان بازی کند.

 

وایز دو سه سالی است که در عرصه‌ی بازیگری بسار پر کار ظاهر شده است. او دو سال پیش «لابستر» از گئورگ لانتیموس و «جوانی» از پائولو سورنیتنو را همزمان در جشنواره کن داشت. امسال نیز «نوری در میان اقیانوس‌ها» و «دنیل» فیلم‌های جدید او هستند. 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما