اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

استیون سودربرگ به زودی با «لوگان خوش‌شانس» به سینماها بازمی‌گردد

 

 

«لوگان خوش‌شانس» تازه ترین اثر استیون سودربرگ فیلمساز تحسین شده‌ی آمریکایی به زودی در ایالات متحده‌ی آمریکا اکران خواهد شد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی، «لوگان خوش شانس» جدیدترین ساخته‌ی استیون سودربرگ جوان‌ترین برنده‌ی نخل طلای تاریخ سینما پس از چهار سال است. به گزارش سایت اسکرین دیلی پس از مدت‌ها که مخاطب آمریکایی عادت کرده بود هر سال فیلمی از استیون سودربرگ همیشه جوان ببیند، این فیلمساز ترجیح داد که به سکوتی چهار ساله تن بدهد. هر چند که با نگاهی محتوای جدید فیلم او می‌توان یقین داشت که سودربرگ همچنان قصد دارد در جهت جریان اصلی سینمای آمریکا فیلم بسازد. جریانی که به واقع هرگز این فیلمساز را به مانند سابق محبوب جشنواره‌های معتبر جهانی نساخته است.

 

در هر صورت فیلم جدید استیون سودربرگ داستان دو برادر است که در تلاش هستند جایزه‌ی نقدی یک مسابقه‌ی بزرگ رالی را بدزند. در این فیلم دنیل کریگ، چننیگ تتوم، آدام درایور، هیلاری سوانک، کیتی هولمز و کاترین واترسون بازی می‌کنند. طبق شنیده ها فیلم جدید این فیلمساز آمریکایی در حال و هوایی کمدی سپری می‌شود. هر چند که تهیه‌کننده‌ی اصلی آن اصرار دارد که فیلم را یک تریلر جذاب با مایه‌های کمیک بخواند.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما