اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ستارگان مشهور سینما؛ صداپیشگان انیمیشن جدید وس اندرسون

 

 

 

وس اندرسون، فیلمساز 47 ساله‌ی آمریکایی پیش از این یکبار با فیلم آقای فاکس شگفت انگیز (2009) قدم در دنیای انیمیشن سازی گذاشته است و چند وقتی بود که از گوشه و کنار شنیده می شد او در حال آماده سازی مقدمات ساخت دومین انیمیشن سینمای اش است.


به گزارش آکادمی هنر و به نقل از ورایتی چندی پیش اندرسون ویدئویی کوتاه منتشر کرد و رسما گروه صداپیشگان انیمیشن سینمایی تازه‌اش با نام «جزیره‌ی سگ‌ها» را معرفی نمود. در این فهرست اسامی بازیگرانی به چشم می خورد که پیش از این هم در فیلم های اندرسون حضور داشته اند. اسکارلت جوهانسون، بیل مورای، ادوارد نورتون، باب بالابان، تیلدا سوئینتون، فرانسیس مک دورمند، برایان کرانستون، جف گلدبلوم، اف موری آبراهام، هاروی کایتل، کورتنی بیونس، آکیرا ایتو، لیو شرایبر، گرتا گرویک و یوکو اونو همسر جان لنون فقید از صداپیشگان این انیمیشن سینمایی هستند.

 

اندرسون البته اطلاعات چندانی درباره‌ی این فیلم ارائه نداده است اما از قرار معلوم فیلم داستان پسری است که رکس، سگ محبوبش را گم می‌کند و در تلاش است که تا او را پیدا کند. صداپیشگی این سگ برعهده‌ی ادوارد نورتون است. جف گلدبلوم اشاره کرده است که جزیره‌ی سگ ها با الهام از آثار ژاپنی ساخته شده است. فیلم در سال 2018 اکران عمومی خواهد شد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما