اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

میشل ویلیامز در اولین تجربه‌ی کارگردانی جونا هیل

 

 

 

میشل ویلیامز بازیگر 36 ساله‌ی آمریکایی که سال 2017 را با چهارمین نامزدی اسکار بازیگری شروع کرد، به تازگی سرگرم مذاکره با جونا هیل است تا در اولین تجربه‌ی کارگردانی این بازیگر 33 ساله بازی کند. 


به گزارش آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی نام این فیلم «اواسط دهه‌ی 90» استن و فیلمنامه‌ی آن را جونا هیل نوشته و قرار است اسکات رودین تهیه کنندگی آن را برای کمپانی ای  برعهده داشته باشد. 

 

طبق گفته ها قهرمان فیلم جونا هیل پسری به نام استیو است که در لس آنجلس زندگی می کند. میشل ویلیامز قرار است که در این فیلم نقش مادر این پسر را بازی کند که مجبور است به تنهایی پسرش را در شهری بی رحم بزرگ کند. 

 

هیل قرار است به زودی فیلمبرداری فیلم را شروع کند. ویلیامز همچنینن امسال قرار است در فیلم «جنیس» به کارگردانی شان دورکین و در نقش جنیس چاپلین بازی کند. ویلیامز همچنین یکی از بازیگران فیلم جدید تاد هاینز است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما