اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بزرگداشت جین فاندا و رابرت ردفورد در ونیز 2017

 

 

دو تن از بازیگران جاودانه هالیوود، «جین فاندا» و «رابرت ردفورد» در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز دریافت کننده جایزه شیر طلایی «یک عمر دستاورد» خواهند بود.


جشنواره فیلم ونیز امسال اول ماه سپتامبر افتتاح می شود. و با نمایش فیلم «Our Souls at Night» ساخت شرکت «نتفلیکس» از این دو هنرپیشه تجلیل خواهد شد. این نخستین نمایش جهانی فیلم خواهد بود که در مورد دو همسایه است که بعد از دهه ها زندگی در نزدیکی هم با هم آشنا می شوند.

 

جین فاندا و رابرت ردفورد هر دو کارنامه درخشانی دارند. خانم فاندا برنده یک جایزه «نخل طلایی» افتخاری از سوی جشنواره کن، دو اسکار، و سه گوی طلایی است.

 

رابرت ردفورد بنیان گذار جشنواره فیلم «ساندنس» و فعال محیط زیستی برنده جایزه انجمن کارگردانهای آمریکا، گوی طلایی و اسکار است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما