اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آنجلینا جولی کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده Love Story


انجلینا جولی ستاره بزرگ و محبوب آمریکایی قصد ساخت فیلمی به نام قصه عاشقانه Love Story را دارد. سایت «پیپل» صبح امروز تیتر زد جولی در کنار تمام فعالیت‎های بی‎شمارش بر صندلی کارگردانی خواهد نشست.

 

 

آنجلینا جولی Angelina Jolie

 

آنجلینا جولی یکی از فعالترین افراد در زمینه فعالیت‎های بشردوستانه است که در حال حاضر مادر 6 فرزند می‎باشد. او به کشورهای  آسیب دیده از زلزله، سیل و جنگ زده سر زده و علاوه بر کمک‎های مالی افکار عمومی را به سوی آن مردم صدمه‎دیده کشانده است. در همین فعالیت ها به فکر ساخت فیلمی عاشقانه با پس زمینه جنگی افتاده است.

 

گراهام کینگ از تهیه کنندگان این پروژه به «پیپل» گفت: «فیلمنامه کار توسط خود جولی نوشته است و ساخت این فیلم توس خودش به زودی آغاز خواهد شد.»

 

داستان قصه عاشقانه در مورد یک مرد صرب و یک زن بوسنیایی است که در گیر و دار تجاوز صربستان به بوسنی و هرزگوین عاشق یکدیگر می‎شوند اما جنگ در این رابطه تأثیر بدی می‎گذارد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما