اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

دبير اكسپوي عكس تئاتر: مديران ارشاد صادقانه پيگير اعزام مجيد بهرامي به آلمان هستند


دبير اكسپو عكس تئاتر گفت: معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي طي نامه‌اي به بيمارستان آلمان اعلام كرده است كه تمام هزينه‌هاي مربوط به درمان مجيد بهرامي را پرداخت مي‌كند.

ابراهيم حسيني با اعلام اين مطلب به ایسنا گفت: معاونت هنري وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامي بعد از وعده‌اي كه در مراسم افتتاحيه‌ي اكسپوي عكس تئاتر براي تامين هزينه‌هاي درمان مجيد بهرامي اعلام كرد، درحال آماده كردن 400 ميليون تومان اوليه براي پرداخت به بيمارستان است. 


او اضافه کرد: ‌مديران ارشاد صادقانه و دلسوزانه در حال پيگيري اعزام مجيد بهرامي به كشور آلمان هستند و حتي هزينه‌هاي 9 ماه مراقب ويژه‌ي اين هنرمند را تقبل كرده‌اند كه اين چيزي فراتر از 400 ميليون تومان محسوب مي‌شود. لذا از همين جا به جامعه‌ي هنري اعلام مي‌كنيم كه مديران به وعده‌هاي خود عمل كرده‌اند. 

حسيني در پايان اظهار اميدواري كرد: هرچه سريعتر با حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مراكزي راه‌اندازي شود كه در طول سال هنرمندان را مورد آزمايش پزشكي قرار دهند تا در صورت هرگونه مشكلي امكان اين وجود داشته باشد كه با حداقل هزينه وضعيت هنرمندان بهبود پيدا كند.

به گزارش ايسنا،ايسنا،مجيد بهرامي ـ بازيگر جوان تئاتر ـ تاكنون در نمايش‌هايي همچون «سيا‌ها» ، «خانه در گذشته ما» و ... بازي كرده است.

او همچنين در فيلم «بدرود بغداد» هم ايفاي نقش كرده است.

اين بازيگر جوان در حال اجراي نمايش «عجايب المخلوقات» بود كه به دليل مبتلا شدن به بيماري سرطان نتوانست،گروه اجرايي را همراهي كند و اين گروه هم اجراي خود را متوقف كردند و بازيگر ديگري را جايگزين نكردند، تا دوباره نمايش خود را با مجيد بهرامي به صحنه بياورند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما