اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

کشته شدنِ یک هنرمندِ آمریکایی در فلورانس ایتالیا

 

جسد هنرمند مهاجر آمریکایی؛ اشلی اولسن در آپارتمانش در شهر فلورانس ایتالیا پیدا شد.

 

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر و به نقل از پایگاه خبری ANSA ایتالیا، پلیس محلی معتقد است که او توسط شخص یا اشخاصی به قتل رسیده است. جسد اشلی در حالی که آثار خراش و خفگی در آن مشهود است، توسط دوست پسر نقاش‌اش؛ که نخواسته نام‌اش فاش شود پیدا شده است. پلیس محلی همچنین اعلام کرده است که در بررسی‌های ابتدایی‌اش هیچ اثری از ورود به زور مهاجم به داخل آپارتمان اشلی برنخورده است. در حالی که به آثار خراش بر روی جسد اشلی عملاً نشان می‌دهد که او در ادامه سعی داشته که از خود در مقابل حمله‌ی مهاجم دفاع کند.

 

اشلی اولسن، طراح مد و نقاش آمریکایی در سال 2012 به شهر فلورانس ایتالیا نقل مکان کرد. دلیل او برای این مهاجرت زندگی در کنار پدرش اعلام شده است. پدر اشلی استاد هنر باسابقه‌ی دانشگاه آمریکایی شهر فلورانس ایتالیا است. اشلی چندی پیش به طور ضمنی در اینستاگرام شخصی‌اش از وجود روابط تنش‌‌زا در زندگی شخصی‌اش گلایه کرده بود.

 

پلیس محلی ایتالیا فعلاً در حال بررسی فایل های خصوصی لپ تاپ شخصی اشلی و همچنین مکالمات تلفنی او است. اشلی چند سال قبل در منهتن نیویورک نمایشگاهی از آثار نقاشی خود را به معرض دید عموم گذاشته بود. نمایشگاهی که گویا دستاورد چندان چشمگیری برای فعالیت‌های هنری او نبوده است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما