اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

گوشواره‎هایی از پفك، چيپس، سيگار و ... در نمایشگاهی عجیب در گالري گلستان

 

  مدير نگارخانه گلستان از برگزاري نمايشگاهي از آثار ساره قمي خبر داد كه در اين نمايشگاه به آثاري به شكل پفك، چيپس، سيگار و ... به عنوان نمادهاي مشكلات امروز جوانان به نمايش درمي‌آيد.

 

  

  ليلي گلستان در ادامه افزود: در اين نمايشگاه كه 18 تا 24 تيرماه برپا خواهد شد،‌ آثاري به نمايش درخواهد آمد كه به شكلي نمادين به مسائل و مشكلات و سرگرمي‌هاي نسل جوان امروز مي‌پردازد.

 

   وي ادامه داد: ساره قمي با ساختن گوشواره‌هايي به شكل پفك، چيپس، سيگار و ... سعي دارد به مسائل امروز جوانان اشاره كند.

 

  گلستان شكل ارائه اين آثار را نيز بسيار جالب عنوان كرد و گفت: ‌وي براي ارائه آثارش، از جوانان مختلفي عكاسي كرده است و گوشواره‌ها را به گوش آدم‌هاي اين عكس‌ها آويزان كرده است. نگارخانه گلستان هم‌اكنون ميزبان نمايشگاهي از آثار دو هنرمند نقاش است كه آثارشان را به صورت مشترك و با دو امضا روي ديوار برده‌اند.

 

  در اين نمايشگاه كه «حرف رنگ» نام گرفته است، 17 تابلو نقاشي مشترك از آثار گلناز قديري و ليلا ميري به نمايش درآمده است.

 

  اين دو هنرمند حس مشتركشان را روي تابلو آورده‌اند كه به گفته خودشان گفت و گوي مشتركي در قالب رنگ است.

 

به گفته ليلي گلستان، اين نگارخانه از 4 تا 10 تيرماه نيز پذيراي آثار نقاشي «نغمه شريفي» خواهد بود و از 11 تا 13 تيرماه نيز به استقبال نمايشگاه آثار نقاشي و طراحي «مرجان نعمتي» خواهد رفت و پس از آن ديوارهاي اين نگارخانه در اختيار نمايشگاه آثار «ساره قمي» قرار خواهد گرفت و از 25 تا 31 تيرماه نيز عكس‌هاي «كارن جانثاري» به روي ديوار خواهد رفت.

 

 

 

 

 

منبع: فارس

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما