اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آتیلا پسیانی در تدارک اجرای «مخمل آبی»

 

آتیلا پسیانی نمایش مخمل آبی را بهار سال آینده در موسسه فرهنگی هنری «اکو» به صحنه می‌برد.

به گزارش آکادمی هنر، چندی پیش مؤسسه اکو خبر درخواست آتیلا پسیانی، همایون غنی زاده و رضا گوران را برای اجرا داده بود و اجرای آتیلا پسیانی در این مؤسسه نهایی شد. این نمایش که متن آن به طور مشترک توسط آتیلا پسیانی و محمد چرمشیر نوشته شده است، با بازی فاطمه نقوی، ستاره و خسرو پسیانی به صحنه می‌برد.

 

 

نمایش مخمل آبی در واقع بخش دوم نمایش تیکی تاکا است که پیش از این به نویسندگی و کارگردانی آتیلا پسیانی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شده بود.

پسیانی که پیش از این قصد داشت نمایش صد سال تنهایی را در جشنواره تئاتر فجر اجرا کند، درباره سرانجام اجرای این نمایش به ایسنا گفت: به هیچ وجه قانع نشدم که چرا نمایش صد سال تنهایی در جدول جشنواره تئاتر فجر و همین طور در جدول اجرای عمومی مجموعه تئاتر شهر وجود ندارد چو بدون اینکه کلمه‌ای به من گفته شود این نمایش از جشنواره و از اجرای عمومی حذف کرده‌اند بنابراین حتما پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد تا سال آینده این نمایش به اجرای عمومی برسد.
درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما