اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

حبیب رضایی و هانیه توسلی در نمایش قرار همبازی می‌شوند

 

حبیب رضایی و هانیه توسلی

سیامک احصایی نمایش قرار را فصل پاییز با حضور حبیب رضایی و هانیه توسلی به صحنه می‌برد.

 

به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، سیامک احصایی طراح صحنه و کارگردان نمایش قرار اظهار داشت: این نمایش با حضور حبیب رضایی و هانیه توسلی فصل پائیز در تالار حافظ اجرا می‌‌شود.

وی در خصوص احتمال تغییر در ترکیب بازیگران این نمایش گفت: مگر این‌که شرایطی پیش آید که ترکیب بازیگران تغییر کند ولی تا به این لحظه تغییری صورت نگرفته است و انتخاب تالار حافظ به این دلیل است که بنیاد رودکی پیشنهاد محترمانه‌ای را برای اجرای قرار به بنده داد و با توجه به اینکه ما همواره به دنبال سالنی برای اجرا می‌گردیم، این پیشنهاد را پذیرفتم. کارگردان نمایش نامه‌هایی به تب تصریح کرد: البته شکل بلک باکس سالن به اجرا من می‌خورد، البته قبلا با ایرانشهر مذاکره کردم اما میسر نشد.

احصایی ادامه داد: اگر تمرینات را آغاز کنیم در صورت نیاز در شیوه اجرایی تغییرات صورت می‌دهم اما بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ دهد.

نمایش قرار نوشته طلا معتضدی است که پیش از این در بخش مسابقه ایران جشنواره سی‌و‌یکم فجر حضور پیدا کرد و هانیه توسلی توانست با بازی در این نمایش جایزه بازیگری زن را دریافت کند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما