اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایش خدای کشتار این بار در فرهنگسرای نیاوران

 

 

خدای کشتاراجرای نمایش خدای کشتار به نویسندگی یاسمینا رضا، کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی و تهیه‌کنندگی محمد قدس، از پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت 20 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌‌شود.

به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، خدای کشتار به علت استقبال فراوان از سوی مخاطبان، برای بار سوم باز تولید شده و این بار بهاره رهنما به جای لادن مستوفی، به روی صحنه سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران می‌رود.

 

داستان نمایش خدای کشتار گفت‌وگو و بحث دو زوج است که پس از دعوای پسرانشان دور هم جمع شده‌اند تا نقطه پایانی بر ماجرا بگذارند. اما در ادامه، گفت‌وگوی آنها به مشاجرات و درگیری‌های کلامی بزرگتری ختم می‌شود و اوضاع و موقعیت، شرایط بدتری پیدا می‌کند...

 

در نمایش خدای کشتار سیما تیرانداز، بهاره رهنما، اشکان خطیبی و رضا مولایی نقش آفرینی می‌کنند. طراحی صحنه‌ این نمایش را منوچهر شجاع بر عهده دارد و آوا فیاض به‌ عنوان مدیر تولید و دستیار کارگردان است.

 

این نمایش تا تاریخ هفتم خرداد ماه روی صحنه خواهد بود و از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 20 و پنج‌شنبه و جمعه ساعت 21 اجرا می‌شود.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما