اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود در کارگاه نمایش

تئاتر شهر 

 

اجرای نمایش کابوس وقتی کاپوچینو تمام می شود، نوشته و کار میلاد اکبرنژاد از یکشنبه اول اردیبهشت ماه در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، دراین نمایش که پیش از این در بخش مسابقه ایران سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته بود، علی محمد حسام‌فر، آرش جمال الدینی، مژگان خالقی، اسماعیل مرزبان، محمد مطهری‌پور، نیلو بستانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

 

 ضمن این‌که لیلا طاهرپسند (طراح صحنه و لباس)، محمد مصطفی کشتگر (دستیارکارگردان)، صمد فرهنگ (طراح نور)، پویان رنجبر (طراح صدا) ، سارا  مهرابی (مدیر صحنه) ، بیتا انتظاری (منشی صحنه) و مهدی آشنا ( عکاس) دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می‌دهند.

نمایش کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود روایتگر مردی است که به اشتباه در خانه‌اش زندانی می‌شود. او تلاش می‌کند با کمک دوستان و نزدیکانش در را باز کند اما در ادامه می‌بیند که نه تنها بازکردن در کار ساده‌ای نیست، بلکه همه اینها محصول عمل نویسنده‌ای است که می‌خواهد او را درون خانه نگه دارد. با این همه این پایان ماجرا نیست. کسی بیرون از بازی متن مراقب اوضاع است.

 این اثر نمایشی از یکشنبه اول اردیبهشت ماه ساعت 19 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتراست.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما