اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سيامك احصايي: اجراي عمومي «باغ مرگ» نسبت به جشنواره فجر تغييرات جزيي دارد


سيامک احصايي که از نيمه‌ آذر ماه سال جاري نمايش « باغ مرگ» را اجرا مي‌کند، گفت: اين نمايش در اجراي عمومي نسبت به اجراي جشنواره تئاتر فجر، تغييرات جزيي خواهد داشت.

اين طراح و کارگردان تئاتر به خبرنگار ایسنا توضيح داد: ممکن است نمايش در بخش طراحي صحنه و کارگرداني، تغييراتي جزيي داشته باشد، اما در کليات کار و گروه اجرايي تغييري نداريم. 

بنا بر اين گزارش، قرار است نمايش «باغ مرگ» از نيمه‌ي آذر ماه همزمان با نمايش «متولد 1361» نوشته‌ي نغمه ثميني و کار پيام دهکردي در تالار استاد «سمندريان» تماشاخانه ايرانشهر به صحنه برود.

اين نمايش داستان مردي به نام رضا محدث را روايت مي‌کند که شيفته «مکبث» است و سالن تئاتري درست مي‌کند تا بتواند نمايش «مکبث» را در آن اجرا کند و...

به گزارش ايسنا، در اين نمايش بازيگراني همچون برزو ارجمند، رضا حداد، شبنم مقدمي، پانته‌آ پناهي‌ها، فاطمه نقوي، ستاره پسياني و محمدرضا حسين‌زاده به ايفاي نقش مي‌پردازند.

«باغ مرگ» پيش از اين در بخش تجربه‌هاي نو در بيست‌وهشتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر به صحنه رفته بود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما