اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سندلر مخلوط شده را به سینما می آورد

فیلم مخلوط شده blended به کارگردانی فرانک کوراسی و با بازی آدام سندلر قرار است رونقی دوباره به گیشه سینماهای جهان بدهد. راندی راتمن و ایوان منچل این کمدی خانوادگی نوشته‌اند.

آدام سندلر

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، کمپانی برادران وارنر که تهیه‌کننده این کمدی خانوادگی است، در زمان نمایش عمومی فیلم کمدی خود یک رقیب جدی دارد.

 

 


 

مخلوط شده در زمان اکران عمومی خود باید با قسمت دوم ظهور سیاره میمون‌ها اکشن علمی تخیلی کمپانی فوکس قرن بیستم رقابت کند.

در فیلم کمدی مخلوط شده درو بریمور ،هم بازی آدام سندلر در چند فیلم موفق سینمایی دهه قبل میلادی، نقش مقابل این کمدین را بازی کرده است.

 قصه فیلم مخلوط شده درباره مردی چهل ساله با بازی سندلر و یک زن جوان با بازی بریمور است که هر دو قبل از این، یک ازدواج ناموفق داشته‌اند.

زندگی مشترک این دو در کنار فرزندان مستقلی که هر یک از آنها دارند، باعث به وجود آمدن یک سری مسائل و مشکلاتی می‌شود که خط اصلی قصه فیلم را به جلو می‌برد.

جوئل مک هیل هم در این فیلم کمدی،یکی از نقش‌های مهم قصه را بازی کرده است.

بریمور و سندلر قبل از این در دو فیلم کمدی خواننده عروسی و 50 قرار اولیه با یکدیگر هم بازی بوده‌اند. هر دو فیلم در زمان نمایش عمومی، فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای کشورهای مختلف جهان کردند.

 تحلیل‌گران اقتصادی سینما، برای مخلوط شده هم مثل کارهای قبلی این دو بازیگر کمدی، پیش‌بینی یک فروش 100 میلیون دلاری در سینماهای آمریکای شمالی می‌کنند.

این فیلم با هزینه‌ای 60 میلیون دلاری تهیه خواهد شد. قبل از این قرار بود خود آدام سندلر، امر کارگردانی این کمدی خانوادگی را به عهده بگیرد.

سندلر در کنار بازی در فیلم‌های مطرح دو دهه اخیر سینما، مایل بوده که امر کارگردانی فیلم‌های سینمایی را به عهده بگیرد. اما تا به حال، وی فقط تهیه کننده چند فیلم سینمایی خود بوده است.

این بازیگر هم اکنون فیلم رشد یافته‌ ها 2 را آماده نمایش عمومی دارد.قصه این فیلم، در باره ماجراجویی های کمدی چند دوست قدیمی است.قسمت اول این فیلم در سال 2010، نمایش موفقیت‌آمیزی در سینماهای جهان داشت.

آخرین فیلم سینمایی سندلر در روی پرده سینماهای جهان ، هتل ترانسیلوانیا بود که فروشی 148میلیون دلاری در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی کرد.

 او در این انیمیشن ماجراجویانه و کمدی اکشن به جای کاراکتر کنت دراکولا صحبت کرد. دراکولا در قصر قدیمی خود در تدارک برپایی جشن تولد برای دختر کوچک خود است، که ناگهان با یک مهمان ناخوانده روبرو می‌شود.این مهمان ناخوانده یک جوان است که وارد قلمرو دراکولا شود، جایی که تا به حال پای هیچ انسانی به داخل آن نرسیده است.

مخلوط شده برای بیست‌وسوم ماه مه سال 2014 به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما