اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

برنده جایزه اسکار، جدیدترین ابرقهرمان زن مارول معرفی شد

کاپیتان مارول

 

پس از گمانه زنی‌های مختلف در مورد جدیدترین ابرقهرمانی که مارول وعده آن را داده بود بالاخره بازیگر نقش کاپیتان مارول معرفی شد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، بری لارسن بازیگر و خوانندة 26 ساله که سال جاری در مراسم اسکار برای فیلم «اتاق» جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد با یک چرخش از فیلم‌های مستقلی که بازی کرده است، حال در نقش کاپیتان مارول در یک بلاک باستر حضور پیدا خواهد کرد. نیکول پرلمن فیلم‌نامه‌ نویس «نگهبانان کهکشان» و مگ لوفوو نویسنده فیلم‌نامه «وارونه» مسئولیت نگارش نسخه سینمایی «کاپیتان مارول» را بر عهده دارند.

 

«کاپیتان مارول» در مرحله‌ی پیش تولید است و بنابر برنامه‌ی اعلام شده از استودیوی مارول برای مارس سال 2019 آماده‌ی اکران خواهد شد. کارگردان این فیلم هنوز مشخص نیست ولی اولویت مارول بر روی یک کارگردان زن است و از آنجلینا جولی به عنوان یکی از اولویت های اصلی مارول نام برده شده است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما