اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جرج کلونی: ترامپ یک دیوانه است!

 

جرج کلونی بازیگر مشهور هالیوودی در تازه‌ترین اظهار نظر سیاسی‌اش دانلد ترامپ؛ نامزد پیشرو حزب جمهوری‌خواهان آمریکا را یک عقل باخته و دیوانه خطاب کرد.

 
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از سایت تلگراف، جرج کلونی که علاقه‌ی ویژه‌ای به حضور در عرصه‌ی سیاست دارد در گفتگو با یک شبکه‌ی تلویزیونی ترامپ را یک عقل باخته خطاب کرد که تفکرات فاشیستی دارد. کلونی گفت: "من از شما یک سوال دارم، آیا به نظرتان فردی که ادعای دیوار کشیدن بین مرز ایالات متحده با مکزیک را دارد می‌تواند از نظر عقلی سالم باشد؟ واضح است که او دیوانه است". کلونی ادامه داد: "من پس از شنیدن اظهارات ترامپ در مورد مسئله‌ی مهاجران مکزیکی آرزو می‌کردم که این آخرین اظهارنظر بی‌خردانه‌ی او باشد اما او نشان داد که اساساً ذهنش مملو از این قبیل تفکرات فاشیستی است. مثلاً نگاه کنید به نظر او در مورد مسلمانان آمریکا. یا اخراج مهاجرین مسلمان از آمریکا! من هنوز باور نمی‌کنم که برخی از مردم در ایالات متحده بخواهند که به او رای بدهند".

 

جرج کلونی که این اواخر به شدت در حوزه‌ی سیاست فعال شده است چندی پیش و در حاشیه‌ی جشنواره‌ی برلین در آلمان نیز با آنگلا مرکل؛ صدراعظم این کشور در مورد مسئله‌ی مهاجران سوری به گفت و گو نشست. اتفاقی که باعث تمسخر کلونی از سوی ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس فرانسوی شد. دوپاردیو اعتقاد داشت که کلونی نباید جایگاه خود به عنوان یک بازیگر را فراموش کند و در عرصه‌های دیگر نیز سرک بکشد! هر چند به نظر نمی‌رسد چنین اظهاراتی خدشه‌ای در عزم کلونی برای حضور موثر در عرصه‌ی سیاست کلان وارد کند.  

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما