اختصاصی

رشته‎های تخصصی در ارتباط با هنر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 0.00 (0 رای)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
کارکردهای مفاهیم روانکاوانه در سینما / بخش اول : فروید - قسمت دوم
    فروید به عنوان پدر روانکاوی مدرن در طول حیات فکری خود جنبه‎های گوناگونی از عملکردهای ذهن را در آثار گوناگونش بیان می‎کند. ادامه مطلب: کارکردهای مفاهیم روانکاوانه در سینما / بخش اول : فروید - قسمت دوم اضافه کردن دیدگاه جدید
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 0.00 (0 رای)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
زيبايي شناسي صدا در نمايش عجايب المخلوقات  از ديدگاه نشانه شناسي مكتب پاريس
  نمايش عجايب المخلوقات به يكباره و از همان ابتدا با تفكري بر زيباشناسي حركات نمايشي خود را به مخاطب معرفي مي‎كند ادامه مطلب: زيبايي شناسي صدا در نمايش عجايب المخلوقات از ديدگاه نشانه شناسي مكتب پاريس (1) دیدگاه
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 5.00 (1 رای)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
کارکردهای روانکاوانه در سینما / بخش اول: فروید - قسمت اول
    زیگموند فروید (1940-1856) پدر علم روانکاوی و از بزرگ‎ترین چهره‎های اندیشه نیمه اول قرن بیستم است. ادامه مطلب: کارکردهای روانکاوانه در سینما / بخش اول: فروید - قسمت اول (2) دیدگاه‌ها
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 5.00 (4 رای)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
يادداشت‎هايي درباره نشانه‎شناسي ديداري
    نشانه‎شناسي ديداري[1]، يكي از شاخه‎هاي نشانه‎شناسي است كه امروز طرفداران زيادي پيدا كرده است. موضوع مورد بررسي اين شاخه از نشانه‎شناسي، تصوير[2] يا به عبارت دقيق‎تر آيكون (شمايل)[3] است. ادامه مطلب: يادداشت‎هايي درباره نشانه‎شناسي ديداري (3) دیدگاه‌ها
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 رتبه 0.00 (0 رای)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
پراگماتیک هنر به مثابه الگوی روش‎شناختی پژوهش هنر در ایران
  تصویر: حاشیه گلیمی بنام «ورنی»؛ روستای لومه- دره، طایفه ترکمه، منطقه قره داغ، آذربایجان شرقی (عکس از ایزدی جیران، اردیبهشت 1391) ادامه مطلب: پراگماتیک هنر به مثابه الگوی روش‎شناختی پژوهش هنر در ایران (2) دیدگاه‌ها

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما